Friday, October 1, 2010

Jamuan Raya Nisa' Titiwangsa


Dua minggu lepas raya, Nisa' Titiwangsa telah menganjurkan jamuan raya kecil-kecilan untuk meraikan bulan mulia ini. Jamuan telah diadakan bertempat di rumah Kak Oyin (Bendahari NTW) betul-betul di tengah bandaraya KL, Kg Baru. Walaupun sederhana, jamuan tetap meriah dengan kunjungan rakan-rakan dari Nisa' kawasan lain seperti Nisa' Wangsa Maju dan Nisa' Batu :) Terima kasih ye sebab datang.

Sesungguhnya jamuan sebegini bukanlah diukur dari segi kesedapan juadah atau kuih raya yang dihidangkan (walaupun rendang dan kuah lodeh Kak Oyin memang sedap! Cayalah kak! , tapi lebih penting adalah untuk mengeratkan persahabatan yang terjalin disamping dapat berkenal-kenalkan dengan sahabat2 baru. Barulah ramai yang tahu rumah kak Oyin ni ada pemandangan berlatarbelakangkan KLCC yang sangat cantik! Next time datang bawak DSLR ye kawan2...:P

Insya Allah kalau dipanjangkan umur dan kesempatan, kami akan buat jamuan besar2an pula dan ajak anda semua terutama yang berada di kawasan Titiwangsa untuk bersama kami.Tunggu ye!!


No comments:

Post a Comment