Tuesday, December 7, 2010

Teen Circle Nisa' Titiwangsa #2

Assalamualaikum dan apa khabar semua...

Alhamdulillah, teen circle Nisa Titiwangsa yang kedua berjaya dijalankan. Kali ini, teen circle masih dijalankan di tempat yang sama iaitu Tasik Titiwangsa. Aktiviti yang dirancang adalah bermain badminton dan juga senamrobik.

Kehadiran juga agak memberangsangkan. Teen circle kali dihadiri oleh pelbagai lapisan generasi. Peserta termuda adalah berumur 9 tahun manakala peserta yang paling berpengalaman berumur 50 tahun. Pertemuan dimulakan dengan perkenalan ringkas dan diikuti dengan sessi "streching".

Perlawanan badminton diteruskan setelah pembahagian kumpulan diadakan. Pasangan yang mengungguli perlawanan badmintan adalah pasangan aina dan suraya. Mereka dengan slumbernya mengalahkan satu demi satu kumpulan sebelum akhirnya berjaya dikalahkan oleh oyin dan qira. Itupun mungkin kerana mereka kepenatan setelah berlawan straight 5 games.

Sayang sekali senamrobik tidak berjaya dijalankan kerana radio yang dibawa tidak mengeluarkan bunyi. Oleh sebab itu, acara diteruskan dengan aktiviti bebas, samada berjoging atau terus bermain badminton. Teen circle kali ini diakhiri dengan acara makan-makan sambil berbual-bual mengenali antara satu sama lain dengan lebih rapat lagi. 

Terima kasih nisa titiwangsa ucapkan kepada yang sudi hadir untuk sessi teen circle kali ini. Diharap teen circle akan datang dapat mengumpulkan lebih ramai lagi adik-adik remaja. Plan kami seterusnya adalah bermain bowling atau bola jaring.... Nantikan!!! 


No comments:

Post a Comment